fredag 23 mars 2012

Ze Lection Auf Historieez

Har historia och sitter och upptäcker alla redigerings alternativ som finns på pixlr.com. Väldigt intressant. Har historia lektion också, pratar om första världskriget som jag är halvt om påläst om. Såg en bra film om första världskriget för inte så länge sen. Minns inte vad den heter just nu men Andre Tautou var med. Underbar skådespelerska! Janina sitter och bloggar bredvid mig. Hennes blogg fick tillslut heta waddlewaddlewaddlewaddle.blogspot.se. Fyra stycken waddle alltså, hihihi! Har inte packat, inte städat och inte pluggat så mycket som förväntats så känner mig ganska misslyckad. Blir att ta igen i helgen, mysigt.


Jag idag, ser inte glad ut men det är jag! Det är ju fantastiskt väder! Seriöst, varje morgon man vaknar upp så tänker man "ååh! idag kommer det bli en fantastisk dag!" men det brukar ändras efter ett tag. Nej men seriöst så har veckan varit asbra. Så därför är jag glad. Är även glad för jag är så jävla awesome och känner mig så säkrare på mig själv! Har ingen bh på idag igen, vilket jag tycker är starkt! Fan vad jag har varit snygg den här veckan, right!? *blink*



Puss och hej!

2 kommentarer: