fredag 23 mars 2012

Illamående och problematisk

Usch usch. Kom nyss hem och spydde. Mådde så jävla illa bara. Det där med att spy har väll blivit my new thing eller nått. Jag tycker inte om att må illa, som ni kanske förstår men jag känner mig ändå som en ledsen liten barnunge som går runt och spyr hela tiden. Ska förmodligen till akutmottagningen imorgon eftersom jag inte har tid med sjukhus annars. *sigh* Vi får se hur det går.
Har ett till, eller okej, två till problem. Nummer ett är att alla mina skor, förutom ett par vinterskor och ett par halvt om högklackade skor som jag inte kan springa eller bergsklättra i, är sönder så jag måste köpa nya. Förmodligen för mina egna pengar, nooooes! Numerum duo är att jag inte har några jeans heller. Oh c'mon, liksom. Det får jag hoppas att mamma kan betala, men vi får se! Sen åker jag ju även till Grekland snart, vilket betyder att jag måste ha badkläder och voila så har vi ett tredje problem också. Lite jobbigt eftersom jag gillar inte att köpa skor, badkläder eller jeans.
Vill bara shoppa loss på new yorker, forever21 och andra bra affärer. Men då vill jag ha gått ner typ 30 kg. Okej, 30 var en överdrift men skulle inte skada. Haha, tror ni jag klarar 15 kg på en månad? *blink* Nääee, tror inte jag heller, så mycket glass som jag äter liksom.

Cool och bh-lös tjej. 


Nej ska sluta klaga, farväl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar