fredag 9 mars 2012

När man glömmer städa...

Så, idag får man skäll. Vaknade när Janina stack halv sju på morgonen för att dissa mig för sin pojkvän. Därav förra statusen. Vaknade sen igen av att Fanny ringde. Vi hade glömt att ta bort våra spritflaskor igår. En vinflaska och en captain morgan. Maggan är lite sur så jag gick ner, erkände och fick skäll. Eva kommer också få reda på att jag druckit på rogge. Aj, Evas vrede.. Iallafall. Fick lite skäll, städade och skrev ett mejl till Eva så kanske hon hinner läsa det över helgen och bearbeta sin vrede. Hoppas jag. Sen så ska jag prata med mamma så att hon är beredd om jag blir vräkd. Asså, man vill ha kul en kväll och så får man bara massa skit dagen efter, det suger.

Puss och hej så uppdaterar jag sen, om jag fortfarande lever dvs.

1 kommentar: