onsdag 28 mars 2012

Forever illamående hormonko

God kväll! Blev tyvärr ingen film för mig. När jag hade ätit så blev jag grymt illamående och överkänslig så blev så trött på att alla skrek och på att Hampus var Hampus, på småsaker alltså. Så sa typ fuck this shit och gick upp och låste in mig på rummet, laddade ner American Pie som jag tittar på nu och har inga planer på att gå ner.
Sofia är på sjukhus. Hon slog i handleden när hon tränade och den är tydligen väldigt ur led. Kulan i handen har förflyttats och senan är också förflyttad så hennes hand såg jättekonstig ut. Hon fick tillslut åka in till akuten och nu har de sagt att hon eller får ha gips i några månader eller operera! Lilla gumman! Hon lovade ringa mig då och då och informera mig om läget och väcka mig när hon kommer hem. Stackarn! Det är just för sånna tillfällen som jag aldrig tränar! ...Ehhh, typ..

Tyckte den här bilden blev fin faktiskt..



Ska se klar American pie nu,(sen spy igen kanske,) sen sova, god natt!

2 kommentarer: