onsdag 28 mars 2012

Sofia till SÖS

Såg klart på American pie och gick till Fanny för jag blev ledsen. När jag insåg att hon inte var på rummet så kom jag på att det sista hon sa till mig var att hon skulle till källaren. I trosor, ett linne och en tröja gick jag ner i källaren och insåg att en del av min klass fortfarande satt kvar där. Pinsamt pinsamt när Fanny höll mig kvar så jag tittade helt enkelt klart på filmen med dem. Någon konstig film var det allt!
I alla fall, sen gick vi upp och då såg jag Sofias mamma så jag rusade upp, ropandes på Sofia och sprang in i henne och fick reda på att hon skulle hem idag och till SÖS imorgon, formodligen operera handen. Kramandes och i panik sprang vi in i hennes rum och jag började packa åt henne. (pga hennes hand som är dålig och sne, eller ah senan på handen och kulan i handen har hamnat ur led och vridit sig konstigt, vilket är orsaken till varför hon ska in på SÖS) Meningar som "Har du lagt i de där sladdarna?" och "Sofia, de där grejerna ser viktiga ut, jag lägger i dem!" utropades ofta och högt. Tillslut så blev allt klart och hon gick in i bilen och for hem. Kommer sakna henne, fastän hon inte är borta så länge (hoppas jag).
Tillslut stod jag i köket med Fanny och såg på när hon åt, själv är jag illamående. Pojkarna hade städad köket så det såg jättefint ut! Jag gjorde lite te, det ska bli mitt måltidsersättande grejs har jag bestämt. Sen gick jag och hon ut på balkongen för hon skulle röka, jag rökte också lite bara för att få känna mig badass och så. Jag var töntig men det var coolt ändå tycker jag.

Nej nu har ni fått veta det mesta och nu måste jag sova, ska upp tidigt och duscha imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar