lördag 31 mars 2012

Firing with Janina!

Idag kom Janina till le city! Vi gick runt lite i butiker och sen gick vi till mother expresso house och jag tog en frapino DELUXE. Verkade awesome men var tyvärr inte gott alls. Synd synd! Vi satt på mother expresso house och snackade skit typ i flera timmar sen stack vi hem till mig. Jag såg btw en jättesöt klänning som jag nog tänker kolla upp och prova! Hihihihi, åh kläder! Hemma hos mig åt vi middag och tittade på film. Såg filmen som heter något med "Syskonens Barouldoens olycksaliga liv" och det är en bra film. Efter det så tittade vi på Ponyo! Åh Ponyo alltså, en underbar film!

Öppnade även presenter från Janina! Hon tog lite kort, det gjorde jag också i och för sig men kan inte fixa dem  nu så får bli korten hon tog, haha!

Janinas presenter till mig! Hihihi, fint inslaget och allt! *blink*


Och en bild på mig som öppnar presenter! Haha, åh så vacker. 


Jag lägger upp mer bilder på presenter och saker sen när jag har fått typ alla. *blink* så får ni se vad jag har fått av mina sötnosar!

3 kommentarer: