söndag 25 mars 2012

Ad hospitalium

Okej, idag låg jag på sjukan! Har som sagt varit illamående ett tag och när det blev värre så tyckte mor att det var dags att göra något åt det. Jag kan inte vara illamående mer om det inte har gått över sen jul. Så vi stack till Sankt Görans och jag fick efter många timmar skrivas ut. Ska ta medicin i tio dagar och jag får inte äta citrusfrukter eller dricka svart kaffe. Blä då.
Tabletterna jag ska ta är äckliga. De luktar gott och citrusfrukter men smakar bajs. LURENDREJERI! Om det luktar gott så ska det ju smaka gott också.
Mamma hade lagat mat till mig för helgen men eftersom jag inte åt i helgen så fick jag ta med maten till Strängnäs. And I was like "WOHO, mat för en vecka!". Så det är ju bra.
Cristoffer ska tröst spela för mig via skype ikväll, så det är ju najs också.


För övrigt är jag onormalt glad. Ingen aning varför, mitt liv suger egentligen så. Ända gången jag var lite små lessen var när jag ville bestämma tid att ses med två av mina bästa vänner Nathalie och Johanna, och Johanna som oftast brukar ha väldigt mycket planer var jättepeppad och sa att hon absolut skulle komma, med ans Natta som jag vet inte brukar ha lite mycket planer som Johanna verkade inte alls peppad och lite otaggad att träffas alls. Jaa, Natta det intrycket får jag av dig ganska ofta så då blir jag också opepp! I alla fall så vet jag inte vad jag ska göra. Kommer bli kul att träffa Jo-Jo och allt, och Natta om hon kan komma. Funtar på att dra med Janina till Stockholm på söndag då eller nått så kan ju hon träffa Johanna och allt. Får se hur mycket pengar och tid och lust hon har.

Oj, nu blev det mycket om min födelsedag. Hihihihihih! Ja, för jag är bad ass.


I alla fall, jag mår bra nu, så puss puss!




5 kommentarer:

  1. Segt med tabletterna. :c Gullig bild.. xD

    Jag är varken opeppad eller otaggad på att ses, vill jättegärna men jag vet inte. För du sa bara ett datum och jag brukar aldrig hålla koll på datum, och grejen är att jag vet att vi ska bort till min mormor snart. Men jag vet inte när. Men om du är så himla opepp så behöver jag inte komma? Senaste tiden har jag flera gånger försökt träffas men det, som vanligt, inte så ofta du har tid. Och jag vet varför så du behöver inte förklara dig. :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte mer att om du skulle smsa när du fyllde år och fråga om jag ville komma och fira dig med andra kompisar så skulle jag ju inte ens tveka utan säga ja, vilket du inte gjorde därför blev jag lite ledsen. Jag vill ju ha dig där men du behöver ju inte komma om du inte vill och jag får ju inga glada vibbar av dig vilket mer var problemet. Igår så skulle jag ha kunnat träffas men jag hamnade på sjukan och annars måsta jag ju som sagt plugga. Våra prov verkar skilja sig ifrån varandra litegranna xD

      Radera
    2. Okej, men som sagt om mor bokat mig först för släkt grej så kan jag ju inte. Men antagligen så kan jag, plus köpt lite presenter i typ två timmar till dig idag. ;);) Så massa glada vibbar över att komma, bara stressad. Mm, ja men det var en gång. Jo, jag vet och ibland måste jag också det.

      Hmm, vadå då?

      Radera
    3. Om det är något stort och viktigt brukar man ju få veta det innan tänkte jag... :P Haha oj oj oj ;)Okej :s

      Mjaa jag vet inte. Tänkte mer på matteproven men skrev väll inte som jag tänkte. xD

      Radera
    4. Fick ju det, men inte datum.. :p

      Okej.

      Radera