måndag 19 mars 2012

Min skitiga dag

Sitter med ricin olja i håret och på ögonfransarna. Leker halvt om deprimerad och gråter på gatorna i Strängnäs. Usch, livet är verkligen dåligt just nu. Övervägde att ta livet av mig men insåg ganska snabbt att det är korkad och det bara är fega människor som inte vågar leva på jorden, och jag är inte feg. Inte så feg i alla fall. Jag är sur på matten och på mig själv. Vill helst leva ett annat liv. I Irland kanske, och ha kul varje kväll. Resa runt och skita i alla runt omkring mig, men fortfarande, naah that aint me.

Jag hör Rebecka snacka. Jag vill också snacka, med Christoffer. Jag längtar tills den dagen jag får tid att spela WoW igen och sitta uppe hela natten och prata med honom och filosofera och prata om dagarna.
Det som ändå är bra är att jag kanske kommer få träffa en fancy man imorgon, och jag gillar fancy män. Janina har snackat mycket om en kille som tydligen ska vara riktigt rolig, så jag har mina förväntningar! Mitt liv behöver verkligen livas upp!
Något mer som är värt att leva för är min priest 85 Hjälplös. Hon har fått nya epic shoulders som "brinner" eller utsöndrar något slags ljus. Det är coolt, tycker jag.
Foo Fighters är jävligt värt att leva för.
Något mer som är värt att leva för är alla personer jag beundrar och alla snygga killar som kan drömmas om, eller något.
Jo! Nu kom jag på! Något som är värt att leva för är dipp med grönsaker. För det är så sjukt gott!
Oj, hur kom jag in på den här "leva för" grejen? Oh well.

Juste! Den där ricin oljan funkar! Såg att ögonfransarna mina har växt! Skojar inte! Det är ganska cool så funderar på att sminka mig imorgon! Eller ah, sminka och sminka, jag funderar på att sätta på mascara imorgon.

Okej, jag ska sluta sura på matten nu och göra något värt. Min break på 30 min är over. 




WOHO! Christoffer är tillbaka, matten får vänta lite till tror jag.

2 kommentarer:

  1. Kram, finns även om jag är världens sämsta vän. <3

    Ni kan ju snacka utanför wow. ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa det kan vi, och det gör vi men not tha same thing ya know! Asmysigt att spela hela natten och prata med honom :'C

      Radera