onsdag 21 mars 2012

Åh dessa lyckliga bh-lösa tider som jag kommer ångra senare i livet...

Tjenare! Just nu känner jag mig så otroligt fantastiskt lycklig! Jag tror inte jag kan sova, så lycklig är jag!
I alla fall, tittade på "Harry Potter och Fången från Azkaban" med "Dumbeldors Armé" idag. Dumbeldors Armé är skolans Harry Potter klubb, som jag nu har blivit medlem i! Så otroligt kul folk ju!
Satt i alla fall på ena sidan av soffan med André mellan mina ben och vi låg och typ dog, så skönt var det. Jag lekte med hans hår för det luktade gott och typ myste, eller mös, jag vet inte riktigt hur man ska böja verbet "mysa", och jag vill nog inte lära mig heller.
Jag vill även berätta en cool sak för er, kära läsare, ah juste! På tal om kära läsare så har jag idag fått reda på att Janina läser min blogg! Kul! Trodde det bara var Natta faktiskt eftersom ingen annan kommenterar! Okej, jag hade som sagt en sak att berätta för er. Idag gick jag till skolan, utan bh. Vi hade bara en lektion sen film och plugg, alltså hela eftermiddagen, kvar i skolan så jag sket i att ha på mig bh! Fy fan vad jag är grym, det såg inte ens så illa ut och det var skönt.
Låt oss nu gå tillbaka till filmkvällen. Jag och André låg och myste i ena hörnet av soffan och plötsligt drog jag och Andreas ett skämt om att jag låg och taffsade på Andrés bröst, vilket var oerhört roligt just då. André konstaterar att han kommer hämnas och jag svarar med "neeeeej då, du skulle aldrig aldrig aldrig göra något sånt" och tänkte efter. Under tiden då jag tänkte så vände André till hälften på sig och tog på min tutte! Hahahahahahaha! I mean, wtf man! Okej, jag har faktiskt inget större problem med det egentligen, tuttar är som vilken kroppsdel som helst men just tanken på att André faktiskt tog på mitt bröst var en väldigt rolig tanke. Så hade jag ju ingen bh på mig, underbart underbart!
Sen så är jag även lite dum i huvudet. När mötet och allt var klart och vi skulle gå hem så insåg jag att klockan var mycket, det var kallt och jag hade ingen jacka. Så jag fick låna Andrés jacka! Seriöst, hur snäll kan man vara? Jätte gulligt av honom i alla fall!
Mötet var jätte kul så jag är glad att jag är med. De bjöd på fika och diskuterade intressanta saker som "Föder Hippogriffer levande ungar, eller lägger de ägg?". Awesome!




Fun Facts From Today:
André och Jonathan höll en presentation som tog upp en hel lektion om sex och erotik i antikens Rom! Väldigt kul och lärorikt faktiskt!
Sen måste jag nämna att Andreas fyller 17 år idag! Stor kille nu alltså *blink* 
Så är det tio dagar tills jag fyller år också, så jag postar önskelista på bloggen. För jag vill göra så! 
Jag kände mig snygg idag förresten!
Min lampa på mitt rum är sönder, men eftersom mitt rum är så stökigt så vågar jag inte säga till vaktis att fixa min lampa för då skulle han se hur stökigt jag har det.




 Såhär såg jag ut idag då! 



Puss och kram och hejsan svejsan, så får ni ha en riktigt god natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar