fredag 2 mars 2012

Disney Movie Night!

Tja tja! Idag är det filmkväll! Så idag ska jag äta för alla dagars middagar jag inte har ätit. Har mörk choklad, kebab chips, dipp, kyckling som jag skulle ha ätit igår typ och ägg i kylen. Plus proviva och läsk. Alltså, nomnom.

Jag planerade fett mycket inför filmkvällen och André var så söt som bar min matkasse! Woho! Fixade "lejonkungen" och "Dispicable me" till filmkvällen. Sen tittade vi på streamad "Skönheten och Odjuret". Det var ganska kul, gillar att hänga med killarna och tjejerna när man inte är liksom "klassen" utan mer som "vänner". Blir lite sluten krets också. Najs najs.

Vi la oss klockan ett typ. Det blev lyckat. Fast, min mobil är urladdad och glömde laddaren i Stockholm så kan inte messa eller ringa. Suger suger. Så visste inte hur jag skulle gå upp på morgonen men min väckarklocka på mobilen ringde ändå? Men för tidigt. Suck suck.








Det är allt än så länge! Kanske tjatar på er mer sen! Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar