lördag 31 mars 2012

Födelsedagsmorgon!



Vaknade vid sju men låg kvar till tio och väntade på att min familj skulle väcka mig med ans de tjuvkikade in i mitt rum med hjälp av nyckelhålet och såg att jag "sov", så de ville inte väcka mig! Det blev ett infinit war tills jag gick på toa.



När mamma och syster väl kom in så kom de in med paj-tårta med grädde och jordgubbar och blåbär! Så sjukt gott, min mamma är bäst! Så fick jag money money av mamma och en blomma av min syster. Min syster sparar pengar för att köpa en katt så hon tog av sina egna sparpengar och köpte blomman till mig, lilla gumman då! Hon är så söt. Jag älskar min familj!

Nu ska jag gå och njuta av min födelsedag, puss!

1 kommentar:

  1. Haha gulligt! Synd att du behövde kissa då! ;)

    Aww, fett gott och fett nice! :) Asgullig syster! :) Och mor förstås!

    SvaraRadera