onsdag 14 mars 2012

Gratulerar Nathalie, flicka, sjutton år!

Vill gratulera min bästa vän Nathalie som varit min kompis i alla väder! Idag fyller hon sjutton år och har då bara ett år kvar att vara bad ass och hel-vild på. När hon sedan fyller arton så måste hon ju vara good girl, lydig och snäll. Så nu hoppas jag på ett gaaaaaaalet år med henne och hoppas att hon och jag kommer ha det minst lika kul som vi har haft alla andra tio år då hon har varit min BBF.

"Åh, vad hände med våra galna 15-år?" 
På bilden: Madde och Nathalie

"En riktigt söt jacka!"
På bilden: söt jacka och Nathalie

"Tårta"
På bilden: Nathalie och jag

"En rolig klassresa"
På bilden: Jag och Nathalie


Gratulerar gratulerar till min Nathalie. Puss och hej!

1 kommentar:

  1. Hahah usch, skabbiga bilder........ xD Kram, älskar dig! :D TACK! :D<333

    SvaraRadera