lördag 10 mars 2012

The story of the tjejkväll + alkohol

Som sagt så hade jag och Janina tjejkväll i torsdags! Vi satt och grät till sorgliga filmer, drack sprit, åt onyttigt och kollade på snygga killar, vi pratade även om våra pojkvänner. Så sjukt najs! Det var skitroligt faktiskt. Vi såg på "jag saknar dig" och "one day". Helt okej filmer, grät litegranna. 
Fanny och Carro satt även med oss ett tag. Drack lite och stack typ. Haha, kul kul! 
Vi drack en halv captain morgan med cola, som är helt sjukt himmelskt gott och sen lite blaskigt vin. När vi började dricka vinet så blev jag typ törstig, så jag tänkte "vin - vatten, äh, samma sak", nej. Efter att jag halsade i mig lite halvmycket vin under en minut så upptäckte jag snart att världen snurrade. Det var lite suddigt och jag var tyvärr tvungen att koncentrera mig för att skriva bra eller gå rakt IBLAND. 
Jag står fortfarande kvar vid att jag inte var full eller påverkad, för jag är lite för hardcore för sånt.



Vi började med lite men tillslut blev det väll ca 70% rom och 30% cola.


Omnomnom. Alltså, så sjukt gott.


Godis, det var mycket. *tjockisansikte*


Janina och jag. Jag var väll små-trött och lite halvt om borta men det kändes lugnt, hade städad inför hennes besök så mitt rum såg fin fint ut. Bilden togs precis innan vi la oss. 


Nu vet ni, kram och hej!

2 kommentarer: