tisdag 20 mars 2012

Filmkväll (Eurotrip) med Migratoria

Tittade på "Eurotrip" med Migratoria. Alltså, seriöst, underbar film! Var skitkul att vara med dem, låg över både soffa och folk! Tummen upp på det!
Låg på André som höll om mig, vilket alltid uppskattas och så satt Agnes och kramade om mina ben. Det låter konstigt men det var najs.
En dålig sak är att alla mina bh:ar är smutsiga så har bara två rena kvar. Har en svart och min bomb shell bh som är vit och stor. Så hade den på mig, och den är små-jobbig.
En bra sak är att jag känner mig snygg. Sminkade mig, okej, jag satte på mascara men det kallas för sminka sig när man är Alexandra!
Efter filmen gick jag och André hem till Matte (Mathilda) och åt pannkakor. Jag och André funderar på att bo tillsammans i trean! Aweeeesome. Bo i en jätte jätte liten lägenhet, i en källare. Som sagt aaaaaaawesome!


Bild från filmen! Mi scuziiiiiii. (nej, jag vet inte hur det stavas och jag bryr mig inte heller)



Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar