tisdag 27 mars 2012

Kvällsinlägg!

God kväll alla små myspojkar och mysflickor!

Har suttit och halvpluggat kemi i fyra timmar nu! Jag och en awesome kemi kompis hade gjort massa uppgifter och allt verkade skitlätt och jag fattade allt men tydligen så har den kunskapen försvunnit! Hittade inte våra anteckningar heller som han skrev så jag kunde komma ihåg skiten. Fan då..

De har tydligen stängt av värmen i huset så sitter och värmer mig nu och äter chips med majonäs på. Det är gott och jag är tjock, slut pratat om det! De har inte bara stängt av värmen utan de har fuckat up internetet också! Så nu stäng det av även här ibland.

Men sitter och tröstar mig med Rymdreglage och chips med majonäs. Tog även en bild. Alltså, notera mina rosa awesome läppar!

"Three more to go, it walks like a dance, here is your chance, to strike back again
Steal the attention by building a lie, fall down and cry, to proud for that."

http://www.youtube.com/watch?v=vS-v2E3cAvM


God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar