måndag 26 mars 2012

Huuuurpa durpa durpa huuuuuurpa durpa durpa

Hej! Seg dag idag! Jag har målat på mina fingrar, ni kanske får se lite senare. Har franska just nu, gör inte ett skit. Vet knappt vad vi har för uppgift. Som sagt, ganska tråkig dag. Duschade på morgonen, åt en macka och gick till skolan där jag sjöng och drack min medicin. På tal om den så är det snart dags att dricka den igen, tyvärr!
Vet inte vad som händer, förra veckan sov jag kanske i sju timmar per dag och var pigg och glad. Sov i sex timmar inatt och höll på att dö på fysik lektionen.
Hittade en cool hipster väska i min garderob igår som jag använde idag. Den har fått mycket komplimanger, gillar den. Den innehåller sånna saker som den är gjord för att innehålla också. Jag har block, färg pennor och mörk choklad. WOHO!

Ja, här har ni då mig. Sittandes längst fram i klassrummet och opluggandes. Trött som fasen.
Bredvid mig sitter Agnes, jag gillar henne. Hon är snäll. Ah, hon sitter i alla fall och skriver en short story på engelska. Jag chansar på att hon är bra på att skriva så vill gärna läsa lite grejer hon har gjort. Jag tänker skriva en bok. Nån gång alltså. 
Seriöst så fattar jag inte vad jag gör på den här lektionen. Skulle kunna sova eller lyssna på Arctic Monkeys eller typ spy eller något istället. Oh well. Är som sagt taggad på de kommande två veckorna. Kommer vara social och allt. Den här veckan kommer jag och några leka burken och typ grilla på onsdag! Najs najs najs! Tagga! Har ingen lust att göra något värt idag, tyvärr. Tror jag ska sova när jag kommer hem och plugga senare när jag har vilat lite. Sounds lika a plan! Måste bara vänta tills denna förfärliga lektion tar slut.

Good Bye my friends!

2 kommentarer:

  1. Stupid Alex som inte visar väskan.. xDD


    Verkar nice att hitta på saker. :3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mjaaaaaaa, man får ha lite fantasi! ;)

      Radera