söndag 29 april 2012

Upptäcktsfärd med Sofia!

Tjena tjena! Är nu hemma efter an asbra dag med Sofia! Vi hade bestämt i skolan att vi skulle ses på lill-lovet, så söndag blev det. Ni anar inte vad vi har gjort, haha, oh god. Har bara berättat för Christoffer, bara för att jag är cool och han var typ den ända inloggade. Haha.
I alla fall, vi fikade, shoppade och letade efter öppna sex-affärer i stan, tyvärr så var ju typ alla stängda. Inte lika kul det. Men vi var på Zapata som har fått in massa nya kläder från Indien! Aaaaah, orgasm alltså! Seriöst, köpte en fantastisk kjol och sen så köpte jag en halvt om inte okej klänning i en annan affär, ångrar det köpet lite men men. Älskar Zapata, tror jag ska dit igen på tisdag och kollat om de packat upp alla lådorna.
Jag och Sofia var vid de blommande körsbärsträden också! Hon hade aldrig varit där förut så det var kul att visa henne det. Sen så satt vi på muren också. Mina plattanbarn minnen kom till liv så jag bestämde mig för att klättra upp på skiten, haha. I gamla stan träffade vi på en trollkarl som hade en liten show på gatan när vi stod och åt glass så vi blev tilltalade som "the ice-cream girls" och fick kolla muggar och hålla på med sånt, vilket var awesome. Trollkarlen var grym också! Vi tog asmånga kort också, så det kan jag visa er!


Först var jag i Kungsträdgården med familjen, syster som fotograferat!
Söta vi är då! ;)
Funtar på att rama in den bilden med oss, har bestämt mig för att ha en inramad bild med varje av mina bästa vänner. Har redan en med Johanna ju! ;)


Det kan vara lite svårt att hålla sig helt seriös.
Väldigt svårt ibland, faktiskt.
Plattan och skor.
Lite turistfoton med fin utsikt blev det. Men lägger bara upp några!





Glass och trollkarlar! 

En till fin bild! 
Vi bestämde oss för att äta pommes. Pommes med salt. Pommes number one.
Aggressiv förtäring blev det eftersom vi satt på en nedkissad grej i Slussen och väntade på bussen som skulle komma om 50 minuter!
Men vi var ganska glada ändå!
Vi var uttömda på energi efter en dag i stan så vi köpte en till pommes. Pommes med grillkrydda. Pommer number two.
Den här gången åt vi sensuellt vid busshållplatsen!

 
Denna bild får avsluta det hela. Dagen var ungefär som bilden. Varm, blåsig och roligt. Jag vet inte om det är det ni ser på bilden men vi säger så. Puss på er och ha det bra!

 


1 kommentar: