tisdag 10 april 2012

Hårklippning och American Pie!

Hejsan! Klippte mig idag! Det blev kort men jag gillar det! Hängde sedan med Natta, vi gick runt lite tills vi kom på att vi kunde gå på bio! Så vi stack och köpte frukost/lunch som vi kastade i oss och stack till bion! Där såg vi American Pie: The Reunion. Jävlar vilken rolig film! Den var askul faktiskt! Vi åt popcorn och snacks och drack läsk. Omnomnom. Vi hade choklad också, ifall att. Så fort jag kommer till Stockholm så blir jag så tjockis, speciellt med Natta. Jag vet inte varför. I Strängnäs äter jag inte lika mycket..
Efter den asgrymma bion så stack vi till Coop och stalkade folk som använde snabbkassorna. Åt glass gjorde vi också. Tjejen som jobbade på Coop för några dagar sen satt nu i kassan så vi stalkade henne också litegranna och efter en och en halv timmes stalkande så begav vi oss hemmåt!

American Pie filmerna äger. Man borde ha ett maraton med alla filmer. Tror klassens killar skulle vara på. De, som jag, älskar också America Pie. ;) Eller, om man ska citera Jonathan:
"American Pie var det man runkade till när man var för liten för porr och inte kunde få tag på något snuskigare."


Hihihihi, nu ska ni få se min finfina frisyr! ;D


"Fina fisken!" om man citerar Nathalie!
Jag gillar den nya frissan. Den är lite kort, ruffsig och kanske lite pojkaktig men samtidigt så är den ganska flickig. Ah, väldigt "jag" om man säger så. Har fått många positiva kommentarer på frisyren och även Christoffer skrev väldigt random till mig:

[15:50:25] Christoffer Gerdén: Alexandra!
[15:52:08] Alexandra: Christoffer!
[15:52:24] Christoffer Gerdén: du är RIKTIGT snygg i dyn nya frisyr!
[15:52:52] Alexandra: Haha jaså?
[15:53:00] Christoffer Gerdén: ja!
[15:53:03] Christoffer Gerdén: ville bara säga det :P
[15:53:06] Alexandra: Oh, tack xD

Vilka sötnosar till vänner jag har! Puss och ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar