söndag 8 april 2012

Kebab med Natta!

Nu har jag varit och umgåtts med Natta! Var ganska trevligt! Nu har jag provat kebab för kanske första gången och nej, jag förstår fortfarande inte hur man kan äta det. Haha, eller ja, det var ju ätbart men inte så gott som folk säger. Pizza är godare! *blink* Satt i alla fall på Mirella med Nathalie och snackade. Hela tiden! Min stackars vän fick knappt säga någonting. Ja, jag är en riktigt bitch ibland! ;) Nej men vi snackade om det mesta faktiskt, väldigt mycket. Livet, skolan och kärleken.
Det var lite kul, sen gick vi och åt glass! Glass är alltid bra, nu när det blåser och är halv-kallt är det ju jättebra, typ. Vi satt utanför Coop och tittade på en tjej som jobbade, stalkers som vi är! Haha, nej men tjejen såg trevlig ut och vi bara satt och pratade på.
Insåg även idag att jag har glömt mitt busskort i Fannys jacka. Använde ju den under spexet, om ni minns? Så jag har typ glömt den där. Typiskt mig, köper ett kort som funkar under påsklovet och glömmer det i Strängnäs! Typiskt min tur. Nu kan jag inte åka in till stan eller något, så måste jag gå till Vällingby! Motion, motion! Får skylla mig själv helt enkelt!

Puss så får ni ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar