söndag 1 april 2012

Bakning med Migratoria!

Skulle baka i hemkunskapsköket med Migratoria idag men när vi var i bilen, på väg till Stränkan så ringde vi Mathilda och lite folk och de som skulle fixa nyckeln hade inte gjort det! Fattar inte vad det var som var så jävla svårt med att ringa och åtminstone meddela den högre ledningen i Migratoria om att man inte hade införskaffat nyckeln? Så skulle man åtminstone ha några dagar på sig att hitta på en lösning, inte en timme. Helt idiotiskt, men nog om det! 
Tillslut så fick vi vara i mitt kök, roggeköket, då jag hade sagt till folk att det absolut inte skulle bli i rogge köket. Suck, fick gå runt bland alla som var hemma och förklara mig. Oh well..

Jag gillar även Carros citat, när jag sprang in i köket och typ "WATAFAK IS GOING ON?" så svarade hon med "When I came to the house, and I saw people partying, I thought to myself, WTF" vilket jag tror är ett citat ur låten Sak Noel – Loca People.

Träffade massa fransoser som gick runt och rotade i skåp som de inte fick rota i och bara gick runt och var allmänt förvirrade, åh dessa fransoser! De skulle även supa i källaren och blev ombedda att köpa lite öl. De kom tillbaka med fyra backar fyllda med öl. Hahaha, sötnosar, fan vad jag skrattade! 

Vi bakade i vårt kök i alla fall, fastän en ugn var sönder så lyckades vi, med lite trubbel fixa allt. Men det var ju ett tillfälle då jag faktiskt bara tänkte att det var hopplöst och gick upp och lugnade mig på rummet, så jag inte skulle råka slå en fransos i ansiktet. Hah, eller varför en fransos? Det fanns även andra som jag tyckte betedde sig respektlöst, vilket jag inte uppskattade. Seriöst, att vara respektlös är något av de saker som irriterar och förargar mig mest. 

Fastän jag bara snackar skit nu, så var det väldigt kul och trevligt. Jag gillar mycket folk och jag gillar okänt folk också så jag tyckte Migratoria-bakningen blev en hit! Vi bakade kladdkaka, vit kladdkaka (som jag aldrig fick smaka *le angry face*), chokladbollar, bullar, muffins! Asgoda bullar säger jag bara! *blink* Inte för att det var jag som var bullmästarn men men! Haha, var askul att få vara med några tvåor också som Tom, som är le cutieboy. Gillar även Axel, Carro och alla dem. De är mysiga. Cesar hade även köpt "Den", Den är ett gevär som just heter Den, så alla sprang runt och lekte med Den. 

När några gick så började även folk dansa till Rumänsk folkmusik, vilket var en underbar syn. Om Ludwig är bra på något så är det ju självklart att dansa! Seriöst, Ludwigs improvisationsförmåga är på topp ibland! Så kom André också! *happyface!* Ju mer vänner desto bättre. Sen hade jag och André sex på mitt rum (typ nästan rörde vid varandra ibland) men Jessica och alla kom in hela tiden bara, asså shit asså! Okej, jag driver om det sista, när folk kom upp till oss så sa jag att vi hade sex för vi pratade om något viktigt tror jag och orkade inte gå ner. Hahahahha!

And now it's time for some pics!









Puss och kram, så berättar jag om kvällens slut i ett annat inlägg! *blink*

2 kommentarer:

  1. Hahah fett awesome! :D Massa människor ju! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa! Jag räknade ihop det till ca 30 pers! xD

      Radera