söndag 1 april 2012

Tre bästa vänner, 17 år och världens bästa asiat restaurang!

Så, idag var jag med mina tre bästa vänner! Det var helt underbart, visst man kunde vara lite små-dryga mot varandra men det löser sig sen!
Jag blev helt överröst med presenter och blommor och så åt jag massa mat! Vi käkade på Sawadee vilket är den bästa asiatiska restaurangen som finns, enligt mig. Åt en tre rätters grejs för typ 95 kronor! Så värt det, det var räkor, nån köttgryta och kyckling med cashewnötter! Omnomnom!
På Sawadee vid Hötorget firar jag och flickorna alla olika högtider. Vi har firat jul där i tre år, om jag inte minns fel! Helt underbart ställe med massa minnen.
Fick det mesta jag önskat mig av flickorna, söta som de alla är har det ju läst min önskelista! Haha, myskompisar jag har!

Älskar mina vänner, tack för en underbar födelsedag! 
Och nu kommer bilderna!

Nu kommer bilderna från lunchen! Vi börjar med mig!

Johannas mat, vår mat såg minst lika god ut!


En ganska söt bild på mig ändå. Det uppskattas!


Janina den fina! ;)


Nattis! Kanske inte den bästa vinkeln men fanns knappt några bättre vinklade bilder! Jaja, hon är snygg ur vilken vinkel som helst! ;)


Act like a boss, think like a lady.
Ja, detta är mitt boss-face.


Den finaste bilden på mig och Natta genom tiderna. Funderar på att rama in den och ha den på väggen!


Jag och Jo-Jo. Denna hamnar nog också på väggen! ;)


Jag och Johanna ser ut som om det kommer en orkan mot oss med ans Janina och Natta ser typ helt oberörda ut. Älskar mina vänner! 


Den finaste bilden enligt mig. Tycker alla ser så söta ut på den här bilden och så är det nog en av de få bilderna jag har på mina bästa vänner. Bara Sofia som saknas!  Denna bild får avsluta det hela. Puss på er!



1 kommentar: