torsdag 5 april 2012

Efter EM-fotbollen!

Hej igen! Vi förlorade, tyvärr tyvärr! Sög på plan så är lite besviken men köpte väldigt billig lunch på bara 15 kronor idag! Lunchen bestod av ett äpple, en läsk och mörk choklad. Fantastiskt fantastiskt! Borde leva på det varje dag!
Jag såg i alla fall underbar ut idag också! Det var någon som busvisslade efter mig på stan när jag köpte lunch och det kändes som att alla gillade mig. Tyckte om stilen också fastän den var lite crazy! Haha, finns t.o.m. en video på vårt spex på facebook.
Vi kom in och dansade till "Staying Alive" och jag stod typ i mitten och dansade min egen dans!
Ni måste se detta! http://www.facebook.com/photo.php?v=2828322998332

Gillade också att jag kände mig helt fantastisk också. Gick runt och flörtade med alla lärare och hejade på folk så mycket under fotbollen så jag tappade rösten! Gav släng kyssar till alla jag såg också och alla i min klass, även några utanför min klass, fick underbara läppstifts märken på kinder och hals. Hihihi, åh jag var så cool!

Efter allt spexande och grejs så beslutade jag att jag skulle chilla i Strängnäs idag. Orkar verkligen inte åka hem och har ingen sprit eller något så är inte inv till någon fest direkt. Sen är jag för snål för att betala för den riktiga festen som kostar lite pengar för inträde. Bad Fanny att köpa lite cider i alla fall, cider är ju gott, okej? Har inte smakat kaktus innan förut!

Var som sagt helt amazing! ;) Checka mitt hår bara! Åh vad jag älskar Fanny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar