onsdag 11 april 2012

efter filmen "Fröken Sverige"

Har nu tittat på en halvdålig film, men nu när jag tänker efter så handlade den mycket om relationer, och det är ju bra för mitt svenska tal! WOHO!
Okej, för att återgå till filmen så hette den "Fröken Sverige" och var som tur är bara en och en halv timme lång. Den handlar om en tjej som alltid typ tofflar efter andra vilket leder till att alla utnyttjar henne och snackar skit om henne och sen träffar hon en kille och allt blir bra. Hon som spelade huvudrollen var bra och allt förutom faktumet att hon var så sjukt kort, vilket jag småstörde mig på under hela filmen, annars var hon toppen! Hennes på "pojkvän" i filmen var för lång också så de tillsammans blev ju ett underbart par, haha. Men det var ju kanske tänkt så men jag vet väll inte!
Aja, om ni vill se något med massa drama och sånt men som inte ska vara för långt så kan ni ju se "Fröken Sverige".
Anledningen till att jag såg filmen var mest en asbra låt som jag gillar av Charlie. Den låten heter just "Fröken Sverige" så jag vet inte, expectade att filmen skulle vara lika bra tror jag. Men jag fattar inte varför filmen heter som den gör. Den skulle kunna heta något annat...

Lägger upp låten i alla fall, lyssna gärna! Puss hej!

1 kommentar:

  1. Titta gärna i min bloppis. Säljer bl.a. slitna jeansshorts, jeanskjolar, skinnshorts och äkta skinnjacka från Rock n Blue.

    SvaraRadera