torsdag 26 april 2012

Händelserika torsdagar



Tjena flickor! Idag så hade jag nationella, gick nog bra, hoppas jag! Sen så fyller Agnes 18 år idag också! Så vi köpte bull-längd och cola och ljus och ett kort som alla skrev på och så fick hon det. Hon verkade bli glad. Synd att det var typ 100 kr. Sugsug. Har slösat/lånat ut pengar denna vecka som tusan. Jag är en sån person som inte riktigt vågar be om pengarna tillbaka heller, så vem vet om jag ens får dem. Oh well.
På lunchen låg jag och André under Djäkne och kollade på tv och spelade Yatzy, jag förlorade med sex poäng. OH C'MON. Hade förresten mys-linnet på mig. Mys-linnet är ett svart linne och varje gång jag har på mig det så får jag mysa. Jag måste bara ha på mig det och tro på mig själv, känna mig snygg och då går allt bra. Lovar.
Sen så hade jag lite lektioner och grejor, som vanligt alltså. På engelskan så fixade vi med Agnes bulle och gjorde det där och sjöng och sånt. Janina tog kort.


Efter lektionen så hade André lovat att bada! Det regnade ute och var askallt. Vi hade nämligen upptäckt en cykel som låg i vattnet för några dagar sen, så nu fixade han och jag lite och så hoppade han ner i det kalla kalla vattnet. Tyckte ganska synd om honom men ändå kul. Han hade funderingar på att dra ner mig i vattnet också! Inte okej känner jag! Jaa, killarna fick upp cykeln i alla fall, haha, rostig men fin!
Sen var det filmkväll med klassen. Vi såg på Gallipoli, som handlade om kriget mellan Australien och Turkiet. var helt okej film, väldigt sorglig och jag trodde jag skulle brista i gråt i slutet. Jag som inte tycker om att gråta framför människor. Några tårar fällde jag men var bad ass så folk slapp se det. 

Jag och André funderade på skräck-filmkväll idag också men jag gick och köpte majonnäs och gick hem istället. Hahah, alla i köket mobbade mig för majonnäsen men det är så det är!
Sen stack jag och Fanny upp till hennes balkong och hade rök- och skitsnack- paus, sånt behövs. 


Ni får ha det gött så ska jag sova, puss på er!

2 kommentarer:

  1. Bulle! 8D

    Låter mysigt ju! :) Magiskt linne! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA, DET FUNKAR SERIÖST. DET SKA SÅÅÅ MED TILL GREKLAND.

      IF YOU KNOW WHAT I MEAN. ;)

      Radera