fredag 6 april 2012

Last Thursday night...

Så vad var det som hände egentligen? Jag ska berätta det jag minns.

Det började med att jag kom hem och duschade, lämnade tillbaka Fannys kläder och sen stack jag till DA-mötet med Jessica och Maja. Där såg vi på femte filmen vilket var intressant eftersom jag aldrig minns den!
På något sätt blev vi invitade till André där folk tänkte ha en förfest. Vi tänkte att det inte kunde skada att ha lite kul så vi hängde med! Där satt vi några stycken och lekte drick-spel vilket var intressant och efter ett tag så började vi med "Jag har aldrig.." vilket gjorde så att vi alla kom varandra mycket närmare. Jag har fått veta saker om folk som jag aldrig hade trott annars och folk har fått veta saker om mig som jag inte gärna avslöjar faktiskt. Jag kallades för det mesta för "smygdrickarN" då jag inte använde så stora rörelser när jag skulle dricka vilket gjorde att bara några få personer runt omkring mig såg att jag drack. Det var ju kul!
När alla blivit lagom fulla, inte jag, jag hade ju bara cider, så stack de till festen med ans jag hängde på Andrés place med Maja och Jessica. Vi dansade och hade allmänt kul bara faktiskt. Maja var lite påverkad och Jessica sov lite.
Tillslut så kom de andra hem igen! Jag berättade för dem att det var lite tråkigt att vara så nykter som jag var. Då sa Sandra att jag fick dricka hennes sprit. De utmanade mig att klunka och cool som jag är så klunkade jag starksprit, lite för mycket, lite för snabbt. Efter någon minut började det snurra, sen snurrade det bara mer och mer.
Jag minns att jag ville ta av mig byxorna vid ett tillfälle och jag minns att jag tyckte alla var snälla och jag skulle kyssa Filip och André. Kanske Nadja och de andra som var där också, jag minns inte! Maja och Jessica gick hem och nykter, host host, som jag var så erbjöd jag mig att hänga med dem och ta hand om dem om de inte mådde bra.
Stannade med André och minns att jag låg på golvet och ville något, kanske dansade jag även, vem vet vem vet!
Till slut så var det dags att gå hem. Nadja, Sandra, Andreas och Filip skulle åt mitt håll och jag började inse att jag kanske är full då. Jag klängde på Filip halva vägen, Filip var lite småfull han med men det gjorde inget. En mening som upprepades under hela trippen var: "Vänta, var är min väska?" och otroligt nog så hängde den varje gång kvar på min axel. Jag försökte gå rakt, men det gick inte. När vi kom till tågstationen så gick Filip och Nadja tillbaka lite för att leta efter Nadjas väska som Nadja tappat bort och jag la mig ner på asfalten. Jag bad dem att lämna mig för jag orkade inte mer och jag började må riktigt jävla dåligt.
När vi skulle gå och jag vägrade ställa mig upp så drog Andreas upp mig och jag klängde vid honom. Efter ett väldigt litet tag så sa jag: "Jag tror jag måste spy" på vilket han svarade "Om det vattnas i munnen så borde du gå och spy". Då sa jag att jag inte behövde spy då och bara en minut senare så stod jag och spydde på grus. Jag hörde Andreas säga till de andra att vända sig om och inte titta mot mitt håll. Tyckte det var snällt gjort av honom faktistk! Under hela vägen så spydde jag ca fyra gånger om inte mer.
När vi kom fram till Dödsbacken så envisades jag med att gå upp för den och inte gå runt som alla andra. Filip hjälpte mig upp och jag tror jag spydde i Dödsbacken. Sen kom jag fram till huset samtidigt som dem. Jag sket i allt och sprang upp på rummet. När jag skulle låsa upp så chansade jag på vilken nyckel jag skulle ta men tog rätt! Like a boss. Efter det så spydde jag i hallen, kom in i rummet, slängde mina grejer på golvet och spydde i handfatet. Jag gick in på toaletten och kissade samtidigt som jag spydde och jag var så trött så jag somnade.
Jag vaknade efter en timme, tror jag och gick till rummet igen. Jag ställde min överfulla papperskorg bredvid sängen så jag kunde spy i den, vilket ändå skulle vara omöjligt eftersom den var så pass överfull och sov.

Jag vaknade klockan nio och insåg snabbt att jag måste äta något för att må bättre. Jag kämpade mig ner till köket och insåg att jag inte hade någon mat, så jag drack lite vatten och gick upp och sov igen. Insåg även att jag hade blivit så full på grund av att jag inte hade ätit något. Kom även på att de andra hade sagt något om att jag kanske var alkoholförgiftad men det struntade jag lite i. När jag vaknade för andra gången så gick jag till rummet där de fyra från igår sov och bad om ursäkt. De sa att det var okej men jag kände mig fortfarande äcklig, men efter lite prat så var allt som vanligt.

Så, det var det om min första riktiga fylla. Nån gång måste man väll göra något crazy!

2 kommentarer: