onsdag 18 april 2012

AOAOAO ALLA DJUNGELIENER

AOAOAO. Så säger man hej i mitt land, kan vara bra att veta. Idag glömde jag öppna fönstret och vädra rummet under dagen, jag älskar att vädra rummet, så när jag kom hem var det varm och hemtrevligt. Never gonna open my window again! Sen så har jag även vägrat att köpa någon annan middag än kiwi i två dagar. Köpte 25 stycken igår. Igår åt jag bara två och idag åt jag fjorton.
Mitt rum känns som en tropisk djungel och jag känns som någon cool person som bor i djungeln och lever på kiwis. Det är så tropiskt här! Tycker verkligen man får nya perspektiv. 
Fick reda på att jag har nationella i svenska imorgon, trodde jag hade det nästa vecka. Det går ut på att göra ett tal med powerpoint och grejs på temat relationer. Fan fan fan. Ska göra det imorgon, så jävla opassande och skär sig i mitt plugg-schema. Kom hem klockan fem idag och bara la mig i sängen. Panik-låg. Ni vet, när man känner att man inte vet vad man ska ta tag i och tillslut bara kan ligga i sängen och stirra apatiskt framför sig, så var det. Klockan åtta ställde jag mig upp och fixade med mina kiwis. Tog en mobil-bild på alla mina kiwis, så ni skulle få se, men den bilden är inte lika exotisk som de bilderna som kommer nu.

Kiwi är gott.



Riktigt go kiwi.


Fick en äcklig kiwi som var hård.
Åt tolv kiwis men fick ont i munnen. Min tunga gör ont och min näsa kliar. 


Mina kiwis som jag åt. Åt fyra innan dessa nio. Alltså fyra hela. Jag pratar om hela kiwis, alltså halvorna delat på två. 





Farväl, jag ska svinga mig i min coola djungel, svinga mig fram mot mitt jävla skolarbete. Farväl, åh, denna grymma värld!

2 kommentarer: