fredag 20 april 2012

Dejt med André

Igår efter skolan skulle jag köpa mjölk och André skulle köpa smör, så vi gick till affären tillsammans. När vi var klara och skulle säga hej då så stod vi och pratade i nästan två timmar och då sa han
"ska vi gå hem till mig och titta på film istället för att stå här i två timmar till?"
"kom nu, innan jag ändrar mig"
Så vi gick hem till honom och kollade på "Den nakne pistolen" som var en kul film, jag gillade den, haha. Efter det lagade vi (han) mat! Jag hackade kyckling och han gjorde allt annat, haha. Blev en soppa/gryta som var jättegod! 
Sen så gick vi tillbaka till tv:n och tittade på hockeyn och Brynäs vann! Grattis grattis, första gången på tretton år! Så vi var glada i alla fall, sen så hämtade han frysta vindruvor! Det är jättegott men jag är så långsam när jag äter dem, haha. 
Sen så låg han på mig och jag lekte med hans hår och det var bara mysigt helt enkelt. 
Problemet är, visst jag hade ingen riktigt kärleksfull relation med Niklas innan vi gjorde slut, men jag hade en relation. Jag hade någon att sakna, någon att tänka på, någon som jag kan skriva "jag saknar dig" och "jag vill ha dig här" till när jag kände mig lite ensam. Nu, när jag känner mig lika ensam så känner jag mig ännu ensammare eftersom jag inte har någon alls. 
Därför så tycker jag att det var rart av André att tillbringa en hel kväll/natt med mig, så jag slapp känna mig ensam. Med André kände jag mig bara lycklig och uppskattad, vilket jag gillar. 
I alla fall, efter att vi låg i lilla soffan så berättade han att lilla soffan är en stor bäddsoffa egentligen. Så han fixade bäddsoffa och vi la oss i där. Han höll armen runt mig, och jag mer kramade om honom. Så tittade vi på film och pratade. 
Efter det så sov jag på stora bäddsoffan och han sov i sin säng. Soffan var så sjukt skön, jag vill lätt sova hos André igen! ;)
På morgonen gick han upp och duschade och jag halv-sov. Sen gjorde han frukost medan jag fixade mig och så satt vi vid köksbordet och kollade ut på regn-snön. Då var man inte riktigt taggad på att gå ut kan jag ju lätt säga!
Så, det var det som hände, inget mer. 
Förutom att han fick en puss på kinden som tack för dejten, han fick även två liter mjölk, för den mjölken som jag köpte glömde jag ju självklart i hans kyl. Jaja, som tack för umgänget!
När jag kom till skolan såg jag helt förstörd ut, usch, men så får det vara när man går och sover över hos pojkar! ;)


Nej, ska sluta skriva nu, puss! 

2 kommentarer:

  1. Nu förstår jag varför Andreas sover där så mycket! andré makes u feel ... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja, precis. Nej men seriöst
      1. Andrés matlagning <3
      2. Andrés säng (bäddsoffa) <3

      Radera