torsdag 29 december 2011

Skjort-jakten!

Hejsan!

( Här ligger jag och min pojkvän TAR PÅ MIG. )

Okej, hej. Idag sprang jag och pojkvän runt till alla Carlings butiker i Stockholm. Alla. Vi var på jakt efter en speciell röd/blå rutig skjorta, med speciella knappar. Efter att vi sprungit runt i centrala Stockholm så åkte vi till Slussen, men ack nej, där fanns den inte. Då åkte vi till Fridhemsplan, och efter ett tags sökande hittade vi äntligen skjortan! Win! Skjortan är snygg så det var värt det.

Efter det så åt vi pizza och actually, så är jag fortfarande mätt. Vi träffade massa folk, t.ex. Erik som var grym och piercade snakebites och sen träffade vi även Janina och hennes pojkvän och efter det träffade vi på massa andra random vänner.

Nu ligger jag och pojkvännen i min säng och myser. Han tar på mig lite smått och klappar mig på huvudet. Hihi! Gullig som han är! Vi har äntligen tagit lite bilder på oss!


Pussar och kramar från oss och ha en bra natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar