torsdag 15 december 2011

Julklappsbyte på Rogge!

Tjenare! Idag, efter skolan så gick jag och köpte en liten present. Orsaken till det var det planerade julklappsbytet på rogge! Var riktigt roligt. Julklapparna delades ut på så vis att vi stog i en ring och Nils stog i mitten med en julklapp i handen och snurrade. Höhöhö! Jag fick ett frågesports spel. Amanda fick min orgasminator som jag köpt. Riktigt rolig present där!

Sen så satt vi och spelade frågesport, åt pepparkakor och drack julmust. Ganska najs faktiskt!

Efter det bestämde jag och Fanny oss för att kolla hur bra en tampong brinner. Det var awesome! Den var för kompakt först så vi var tvungna att öppna upp den först. Till alla som inte har nått roligare att göra just nu, sätt fucking eld på en tampong!

Har haft roligt men om man nu ser på det hela negativt. Jag har franska omprov imorgon, och jag vet inte ens vad det handlar om. Sen så har jag ett stort historia läxförhör om antiken och det trettioåriga kriget och kung Ludvig IX, som jag inte heller kan så mycket om. Ah, och så får man ju inte glömma fysik provet på måndag som sammanfattar allt vi har lärt oss under den här terminen. Fixar jag det inte får jag F. Sen så har jag bara förträngt svenska uppgiften om den berättande uppsatsen.


Men nu ska jag nog återgå till att vara glad och så hörs vi alla imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar