fredag 16 december 2011

Mys-morgon med sov-morgon!

Så jävla tjockis jag är! Äter pepparkakor och dricker julmust till frukost. Har sovmorgon idag eftersom min lärare har åkt till CERN. Utan mig. Vill också dit, så borde ju ha fått hänge med? (A) Okej, hela min klass vill dit så.. Skit samma, i alla fall så har jag sovmorgon så jag hann inte till frukosten vi får i köket. Hoppas jag blir snäll av pepparkakorna i alla fall.

Det är så skumt att Janina faktiskt inte verkar förstå ibland. Hon ringde mig nyss, frågade vilken sal och vilken lektion vi har. Jag sa att vi hade sovmorgon, erbjöd henne att komma till rogge och äta pepparkakor med mig, hjälpa mig att inte plugga. (A) Men nej, hon skulle till Emanuel. Bara för att man har vänner som man kan knulla väljer man väll inte bort vänner som man inte kan knulla. Det är så skumt att bli behandlad som skit och det förstörde nästan mitt morgon humör. Har en gnutta kvar, ska äta pepparkakor.

Idag kommer det vara den dagen, då det är ljust när jag går till skolan! Fan, juste måste packa. Ska ta det tidiga tidiga tåget idag eftersom, som ni vet, så åkte min lärare i både matte och fysik till CERN. Så jag tar tåget 15.21! Vet ni vad det betyder? Jag är hemma innan sex! Fantastiskt!

Puss och kram och ha en mysig morgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar