lördag 31 december 2011

Sista dagen i 2011

Hejsan!

Tänk att det är den sista dagen i år 2011 idag! Vad skumt det känns när man verkligen tänker efter.

Har bara slappat idag. Läst, tittat på tv, halvsovit. Somnade vid fem och vaknade vid tolv. Ni vet ju hur konstigt jag sov igår. Från 18.30-00.00 och sen från 05.00-12.00. Skum min kropp är! Är nog sjuk också, ont i halsen och allt. Hoppas inte Niklas blev smittad bara.

Niklas är ute på nån fest idag. Massa tjejer och sånt där har jag hört. Bara han inte gör något dumt! Men det tror jag inte han gör. Min pojkvän är ju faktiskt smart.

Var ute och promenerade med mor också. Var trevligt! Kollade på stjärnhimlen, tog lite bilder. Älskar att spendera tid med min mor. Jag är omringad av kloka människor. Med hjälp av Google Sky grej på mobilen kunde vi bestämma vilka planeter vi såg. Ganska cool, men själva Google grejen är komplicerad.








Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar