måndag 19 december 2011

Jul på Sawadee med flickorna! ♥

Hejsan! Var och firade jul med flickorna Nathalie och Johanna idag!   Var supermysigt! Fick en halsduksgrej i orange av Natta, sjukt fin och mjuk. Älskar den! Av Jo-Jo fick jag en popcornskål med två packet popcorn i! De tog slut samma kväll, haha! Så jävla gulligt av dem! Själv gav jag bort ett tjejspel till Jo-Jo och enn presentkort till Natta. Gullepluttar!  

Nu, lite bilder, alla snodda från http://neonorange.blogg.se/

 Inte så seriös eller snygg bild men det är så det ska vara! 

 Gull-Natta! Så söt hon är! Hon fick ett "first-aid(s)"-kit av Jo-Jo, där det låg choklad, plåster och massa sånt!

Jo-Jo fick en cupcake bok som både jag och Natta hade tänkt att köpa, men Natta hann före! Man fick med jättesöta silikon formar! 


Hade en ganska dålig dag innan jag träffade flickorna men det var riktigt roligt med dem. Ganska synd att vi inte kan ses så ofta. Efteråt stack jag till Strängnäs och det snöade som in i helvete så tillslut gick vi ut och gjorde snögubbar, snöfort, snöänglar och massa sånt! Var jätteroligt, men pluggade inte mycket till fysiken!


Puss och hej så hörs vi senare!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar