tisdag 13 december 2011

Sankta Lucia!

Hejsan! Såg på lucia kör, eller vad man ska kalla det, i skolan idag! De var grymt duktiga! Blev väldigt imponerad. De sjöng i bara en halv timme så det var bra också, så man inte blev för trött. På vägen hem från Lucia firandet insåg jag att jag missade min systers lucia kör framträdande. Hon som var så duktig och övade massor. Åh, jag hatar det här. Jag hatar mitt liv just nu.



Funderar på att bara åka iväg ibland. Skita i alla prov och allting och bara åka och lämna alla. För jag orkar inte. Då får man bita ihop. Bara en vecka kvar!

Ritar ett självporträtt i Artes-boken. Artes-boken är en rit-dagbok som man ska rita i varje dag, eller något. Ingen aning om varför jag ritar ett självporträtt, ville väll bara prova.

Såg idag att jag har många besökare från Ryssland på bloggen! Здравствуйте!

Hade idrottsuppträdande idag. Gick väll helt okej. Får E i alla fall! Och det är ju bra! Sen hade jag svenska redovisning. Gick också helt okej! Uppträdandet var nästan oförberett, Jonathan hade gjort det mesta av jobbet och vi visste knappt alla rörelser vi skulle göra så alla kollade på Jonathan som hade allt uppskrivet på armen. Svenska redovisningen gjorde jag och Janina en kvart innan vi framförde den. Bad ass.

Jag sitter så fantastiskt bra i sängen, och så märker jag att jag är kissnödig. FML. Borde kanske duscha, plugga matte eller åtminstone fortsätta på mitt självporträtt när det väl går bra. Men nej.

Oj nu var det någon som knackade på dörren! Är visst något möte. Får släpa mig upp ur sängen ändå då..

Kram och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar