onsdag 7 december 2011

En mysig onsdag!

Det var så jävla skönt att få sluta halv ett!

Jag hade nästan glömt hur det var att vara ledig utan bekymmer. Hur det var att sluta tidigt och tänka att jag inte har något super duper skit viktigt att göra just nu. Att bara leva obekymrat och skita i allt för några timmar. Jag har haft det underbart helt enkelt.

Vi hade en tjej idag som besökte vår skola. Skitsnäll tjej, Nelly. I alla fall, hon och André var hos mig och vi lagade middag och allt.  Blev asgott och asmys!

Fick lite ångest för att jag hade så mycket tid. Så satte mig och pluggade fysik vid klockan sju. Min älskade fysik lärare hade skällt på mig för att jag inte hade gjort det jag skulle fastän jag visst hade gjort det. Jag ligger på samma uppgifter som alla andra och har planerat och slösat pengar för att få ordning bland mina fysik och matte saker. Jag har t.o.m. visat det för honom flera gånger men han kommer alltid till mig i slutet av lektionen och säger "Du måste verkligen organisera ditt skolarbete". Jag har ju för fan gjort det! Okej, i alla fall, efter att jag fått skäll mådde jag bara dåligt så tänker jobba fysik, så kanske han äntligen blir nöjd med mig.



Kramar till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar