måndag 26 december 2011

God morgon, sötnosar! Idag började jag morgonen med en kopp kaffe och Arvtagaren! Mys mys! 

Jävlar vilken storm det var igår! Trodde seriöst att de stora träden vid mitt hus skulle falla ner på mig och jag skulle dö! Sen så drömde jag någon stressig dröm om skolan också. Blä! Innan jag la mig snackade jag med André i alla fall! Vilken gulleplutt han är! 

Idag ska jag ses med Sofia! Vi ska fika och jag ska hjälpa henne med en grej! Kommer bli najs, älskling blandade ihop dagar så han jobbar idag! Men jag träffar honom i morgon! 

Imorgon blir det att dra till Erik! Vi ska hjälpa honom att flytta om han inte är klar och sen så ska vi alla dra och käka pizza! WOHO! Synd att Natta är borta bara, annars kunde vi ha käkat på Mirella. 


Men nu ska jag börja klä på mig och dra, så jag inte kommer försent! Puss och Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar