onsdag 28 december 2011

Mor & dotter dag ♥

Hejsan! En gång om året, eller ibland två. Så brukar jag och mor lämna Vera i skolan och ha en dag bara för oss själva. Hon brukar ha det för att visa uppskattning för att jag lämnar och hämtar Vera så mycket och hjälper till hemma, men det här året har jag knappt gjort ett skit. (Vilket jag inte mår så bra över!) Fastän jag inte har hjälpt till så ordnade hon en sån dag. Hon är ju bara gulligast i världen!

Först gick vi till Peter's coffe i Stan och drack kaffe och efter det stack vi till Fotografiska! Såg en riktigt bra utställning på fotografiska. Där fanns även ett rum som greenpeace ordnat. Det gjorde verkligen ett stort intryck på mig så nu har jag skickat mail till greenpeace och bett om att få bli volontär. Åldersgränsen är egentligen 18 men jag hoppas kunna få hjälpa till ändå.

Sen så åt vi lunch på fotografiska! Vi åt en helt underbar kantarell soppa! Så jävla gott! Utsikten från där vi satt var helt underbar den med!

När vi hade ätit klart så stack vi till Vällingby och kollade på bio. Vi såg Sherlock Holmes och den var riktigt bra faktiskt. Eller ja, den var bra. Tyckte mamma med! Åt asmycket popcorn och drack cola.








Tack mamma för en fantastisk dag! 



Puss och hej, hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar