lördag 31 december 2011

18.30-00.00

Hejsan!

Efter att jag skrev förra inlägget så somnade jag. Sov från 18.30 till 00.00. Suck, verkar ha en lång natt framför mig!

Först när jag vaknade så var jag hungrig och hade tråkigt för hade inget internet. Mamma hade tagit min dator och stängt av den, ganska pinsamt eftersom jag hade en pinsam konversation med Niklas och en sida om p-plåster uppe. Men som Niklas sa, då vet hon att vi skyddar oss.

Ska spendera natten med att titta på Friends och hålla min pojkvän uppe. Annars kan jag alltid smsa med Erik. Han åker till Spanien idag, helt klart Natta-beroende. Lite läskigt faktiskt! Hoppas han/de har roligt i alla fall!

Men usch, förlåt alla! Ligger och skriver massa bullshit här! Ska nog bara återgå till Friends och snacka med vänner, kanske rita lite.

 Puss och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar