tisdag 27 december 2011

Sexiga pojkvänner och mellandags reor!

Tja tja! Träffade älskling idag! Skulle ju äta pizza med älskling och Erik men Erik var tvungen att jobba till sju, och jag skulle vara hemma åtta, så det sket sig. Åt pizza med bara Niklas då.

Köpte även grejer på mellandags rean! En stickad tröja på Carlings för 175 kr, ett par håliga tights från Carlings för 20 kr och en bh från Lindex för 75 kr!
Jag var på ett väldigt litet Lindex, med massa folk. De hade bara två provrum så jag fick stå i kö i en halvtimme, och nu överdriver jag inte, i en halvtimme, och vänta på att få prova bh:arna. Hittade tillslut en som satt bra och var billig och snygg! Blev nöjd över mina inköp!

Älsklingen blev taggad på att köpa skjorta på Carlings, oh my god, han är så snygg i skjorta! Seriöst, han är riktigt sexig! Han passar skitbra i Carlings kläder! Ska tvinga honom att shoppa med mig när studiebidraget kommer (30:onde) så han köper massa snygga kläder åt sig själv!

Så här såg man ut idag då! Hade min mjölk-tröja på! Den är helt underbar! Köpte den för lite mer än en vecka sen och det står
"23. Midnatts-kor
Två gånger om året vandrar
Midnatts-korna på gatorna.
Små och tysta söker de upp
uteliggare, alkoholister och
knarkare och förvandlar
dem till smör."

Tycker det är jätteroligt! Fanns en till med Arla-harar som jag ska köpa nästa år!




Sen när jag kom hem så satte jag på mig det jag hade köpt och allt passade jätte bra, på grund av att jag var så bad ass sexig så lägger jag upp tre bilder på hur jag såg ut då också!



Puss och ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar