torsdag 1 december 2011

Åhåhå ett inlägg vid 22.38!

Tjenare! Har spenderat kvällen med att inte göra ett skit. Gick ner till köket för att städa men eftersom jag satt där i tre timmar och underhöll folk så tyckte de andra att det var uppgift nog. Så jag slapp.

Jag har sjungit, kommit på en nästan egen låt, dansat galet, lärt mig dansa vals, upptäckt att jag är en begåvning och allmänt awesome på att dansa vals. Har även tagit på rumpor, pratat om en serie om gilfs som jag såg igår. Ja, jag menar alltså Grandmother I'd Like to Fuck. Ja, det var hemskt. Och äckligt.

Vad har jag mer gjort..? Hmm... Jag vet vad jag inte har gjort i alla fall! Jag har inte pluggat. Kan ljuga för franska lärarinnan och flytta omprovet kanske? Låter som en bra plan!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar