söndag 19 februari 2012

The story of my day today

Tjahopp! Idag gick jag upp, duschade, pluggade och stack till stan med Natta och Erik!

Duschade och tvättade håret med ett natur schampo jag har! Funkade bra faktiskt! Var lite halvt om skeptisk men men, nu ser jag ju att det funkar! Efter det pluggade jag kemi och matte. Har fortfarande massor att göra. Suger att jag behöver plugga under ett lov, men vi får ju se hur det går med det liksom. Sen messade Natta och undrade om jag ville dra ut på stan med henne och Erik, vilket jag självklart ville och om min boyfriendo hade varit så trött och bakis skulle han också kommit men tyvärr! Så vi drog runt lite, spelade WoW lite och satt på io, inferno online, helt enkelt. Slutade med att jag var fett tjockis och alla drog hem till sig!

Jag gick hem för jag orkade inte vänta på tunnelbanan som skulle komma efter åtta minuter. Så snackade med Johanna i telefon i typ en timme! Det var mysigt!

Så slutade dagen i soffan med familjen. Det är när folk lämnar mig med datorn och går och lägger sig som dagen slutar i Stockholm. Egentligen, brukar jag sitta kvar vid datorn i timmar. Men den tiden ingår nästan i min sömn-tid.

Nej nu ska jag lämna er, innan jag börjar filosofera! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar