torsdag 2 februari 2012

Pluggade kemi istället för mat

Pluggade kemi. Har äntligen åtminstone läst alla sidor i första boken som vi ska ha på provet, bara andra boken kvar att läsa men fuck it. Skulle plugga 18.00 men somnade och mor väckte mig med telefonsamtal 19.00. Hjälpte folk till kl 20.00 och började plugga kemi då. Så jävla typiskt. Det är lite min grej också att jag pluggar först och middag blir min belöning men eftersom jag ogillar att äta efter klockan 20.00 så äter jag inte alls. Som idag. Har bara ätit en macka idag, kakor och nån apfelstrudel vilket resulterar i mindre energi och piss ont i lederna. Inte nog med det så har jag mens. Ont i magen, fixade tablett som lindrar men ändå ont och ständigt denna smärta i ryggen.

Jaja, god natt!

1 kommentar:

  1. Synd om dig!<3
    Glöm inte att hjälpa dig själv.
    GAAH, H.A.T.A.R den där ryggonten man får. :c <3

    SvaraRadera