onsdag 22 februari 2012

Bokrean 2012



Hejsan! Var på bokrean och köpte Hunger Spelen. Hittade inget annat jag ville ha till 110%. Snackade med Natta i ca fyra timmar och hon såg att cata inte kostar så mycket på siba, tror jag det var. Så köpte cata! Äntligen! För typ 130 kr. Så jävla värt det!
Är riktigt glad över mina köp!


<font size="6" color="#FF0000">Hejsan!</font><br />
<font size="4" color="#FF99CC"><br />
Var på bokrean och köpte Hunger Spelen. Hittade inget annat jag ville ha till 110%.</font><br />
<font size="3"><font color="#FF9900"><br />
Snackade med Natta i ca fyra timmar och hon såg att cata inte kostar så mycket på siba, tror jag det var. Så köpte cata! Äntligen!</font><br /></font><br />
<font size="4" color="#99CC00">Är riktigt glad över mina köp!</font><br />
<br />
<font color="#3366FF" size="4">Köpte ni något mysigt?</font>

Köpte ni något mysigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar