fredag 3 februari 2012

The day after friday or is it friday or or or what

(Hej, kunde inte skriva i fredags så detta är ett typ "Dagen efter"-inlägg.)

Dagne började helt ok. Gick lite tidigare än alla andra på rogge så att de skulle gå ikapp mig. Så fort jag kommer till övergångsstället så stannar en bil för att släppa förbi mig. Jag vinkar som tack och finner att det är Janina och hennes pojkvän Emanuel som sitter i bilen. Janina öppnar dörren medans hon uttalar frasen "Ska'ru ha skjuts?". Oh well. Jag orkade inte gå, okay? Jag brukar vanligtvis tänka på min stolthet men jag sket i den. Jag och Janina är inte ovänner precis, so why not? Var coolt att vara framme i skolan efter några minuter. Awesome.

Hade otrolig migrän under halva dagen, när jag väl skulle hem så funkade inte tågen. Blev lite dissad och åt konstig mat i skolan. Inte bra! Jag är en sån människa som bara inte kan äta frukt och vanlig mat i en och samma tugga. Kan inte äta Hawaii pizza, flygande Jacob, kyckling med äppelmarinering. Jag vet, jag är sjuk men det går inte.

Det var väl min dag i otrolig korthet. Kram!

1 kommentar:

  1. Alltid skönt med bil, hoppas det inte blev akward bara. xD

    Segt med tågen. :(

    SvaraRadera