torsdag 16 februari 2012

Hurpa Durpa Energidricka

Cha cha! Åh shit, har lite *host* panik över kemi provet imorgon. Måste även lämna in två engelska uppsatser då. Måste även städa rummet men ändå så ligger jag bara här. Det blir alltid så när jag har mycket att göra, jag lägger mig och vägrar göra ett skit. Först, försökte jag ignorera allt, men nu funkar det inte längre. Plus att jag måste sova. Har sovit 5h/dygn i genomsnitt denna vecka. Jag mår dåligt när jag sover så lite.
Köpte energidricka idag förresten. Kände att jag verkligen verkligen ville ha så smakade två. Goda, de gjorde mig flummig och lycklig men sen insåg jag allt jag har att göra.


Jag ska nu trotsa säng-gravitationen och ta mig upp ur sängen. Jag ska åtminstone sätta mig fucking upp och fucking plugga, fuck. Farväl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar