måndag 6 februari 2012

Fett älskad asså

Tja, satt och spelade sims när Fanny ringde och typ "kom hit, vi tittar på film, du får kakor, jag har tråkigt!" och jag tänkte att jag g33kar ju bara ändå. Bäst att åka till Strängnäs liksom. När jag går på tåget till Strängnäs så ringer Fanny och typ "jag älskar dig, men jag åker till Frida.". Mjaha. Så jag messade Sofia, men hon skulle sova hos sin pojkvän så det blev ingen filmkväll.

Aja, åkte dit. Köpte en sån där boom-shell bh när jag ändå var i stan. Nytt Lindex vid centralen hade 25% REA. NAJS!!! Så det kostade ca 130 kr istället för 180. Najs najs najs overload.  Försökte plugga lite latin, gick sådär.

Sen halvt om tvingade Fanny mig qatt hämta henne vid stationen. Pluggade lite och kollade sedan på Beatles musikal. Sjukt bra, men såg bara halva.

Efter det hittade vi en lägenhet, blev aspeppade och började planera grejer med inflyttningsfest och kuklampor. Var man får ha sex och sånt. Var uppe till ca 02.00 när jag ville lägga mig 22.00. Suck, sen kunde jag inte sova ändå. FML.
Ska gå och väcka Fanny nu, duscha, äta frukost.

Aja, nu har ni fått veta lite grejs i alla fall. Pruttars då!


Ha en bra morgon!

1 kommentar: