måndag 20 februari 2012

Le sister, le badhus, le boyfriend, le hadouken, le min dag

Tjenare! Vaknade idag och tog hand om min syster lite innan jag stack till simhallen. Hade nog den bästa simhallsupplevelsen någonsin. Kanske för att jag egentligen inte tycker om simhallar och tycker verkligen inte om att ha något så tight på mig som en bikini eller baddräkt, eller duscha i offentlig dusch!
Men idag var det chill. Det var bara jag och tre män som faktiskt simmade och när man väl skulle duscha av sig så kunde jag i alla fall lugna mig med tanken av att jag var yngst och om jag drog in magen och sträckte på mig skulle jag nog ändå vara snyggast också.
Var riktigt trevligt att få simma i min långsamma ostressade takt utan en klass som glor på en eller lärare som himlar med ögonen. Var ganska skönt att bara få simma faktiskt.
Sen stack jag och träffade pojkvän, åt en yoghurt. Sen stack jag och älskling till teatern! Saknar verkligen teatern och det gör ont i mi när jag tänker på att jag slutade. Usch usch! Min gamla teatergrupp ska till Falun och delta i en teater tävling som jag har förstått. Åh vad jag vill!!! Oh well, får hoppas på fler chanser! Men skulle sesriöst kunna memorera typ hela manuset på två timmar bara jag fick vara med! Haha. Åh suck, förstå min desperation! Har velat det här så jävla länge nu då!!! Men egentligen om det är menat att jag ska hålla på med teater så borde jag få fler chanser. Men jag tänker mest på min vännina Johanna som är en riktigt bra aktris, så det skulle ju vara asbajshelvetessvårt att komma in på teaterhögskolan men varför inte prova. Jo, jag har faktiskt sen ett tag tillbaka bestämt mig för att söka in där. 

Älskar verkligen att jag har bloggen till sånt här. Kan freaka ut filosofiskt totalt och vara hur deppig som helst!

 Nu är jag hemma, chillar som satan. Lyssnar på Hadouken igen för det är ett grymt band. Kolla upp det om ni inte har något annat för er! Tipsar låten "Mic Check".
Puss och ha en bra natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar