tisdag 14 februari 2012

Happy Valentines!



Hejsan sötnosar! Fick typ ett av mina första alla hjärtans dag kort någonsin idag! Av Jonathan! Han är så söt, han gjorde typ ett kort till alla i klassen och folk han känner i skolan. Sötnos! Så skrev han små personliga kommentarer på dem också! Kolla in mitt kort!

Your image is loading...

Jag gillar alla hjärtans dag. Tycker bara det är mysigt med alla hjärtans dagar. Minns förra året då jag på alla hjärtans dag gick ut och shoppade med Natta, sen drack vi frapino också. Mysigt!



Jag vill önska er en mysig alla hjärtans dag då ni kan få spendera tid med den/det som ert hjärta tillhör! Det kan vara med er familj, era vänner, er pojkvän/flickvän, ert musikinstrument, er bil eller helt enkelt den/det som ni gillar! Puss, kram och ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar