måndag 13 februari 2012

Great success!

Första dagen med LCHF dieten och dem serverar tortelini i skolan. Jo, jag fick ju i mig mycket till lunch. Så handlade jag inte mat heller, suck suck, så nu har jag ingen middag. Får hitta på något, hehe. Pluggar kemi och chattar med min pojkvän. Är väldigt väldigt trött men har varit en helt okej dag faktiskt!
Har lite panik över att jag kanske inte hinner skaffa lägenhet till nästa termin, och det skulle suga. Men jag vet inte. Vet inte ens om jag vill bo med Fanny, hon är kul och trevlig och allt men kan bli jobbigt med aööla crazy saker hon håller på med. När ingen var så taggad på att bo med mig blev jag ganska van vid tanken att bo själv. Fett najs att kissa med öppen dörr, rapa i köket och inte bry sig, äta två middagar när man har lust eller inte äta alls ibland, ha en egen hamster, springa runt och dansa och sjunga i lägenheten, ha ens egna regler och krav, det låter ju väldigt bra ändå faktiskt. Men jag är rädd att det skulle bli ganska tomt om det bara var jag där. Äsch, vi får helt enkelt se hur jag löser det hela. Kan bli najs i vilket fall.

Jaja, ska sluta panika och börja plugga på riktigt. Puss och hej!

1 kommentar: