tisdag 2 oktober 2012

Livsuppdateringar

Som ni kanske ser nu är att jag efter ett tag har uppdaterat bloggen. Temat är nu blått istället för orange. Man kan ju tänka att jag ska ha orange färger på bloggen eftersom det nu är höst och det är orange runt omkring oss i vardagen, men jag tänker nej. Eller? Äh, vi provar blått.
Som ni även har märkt så börjar jag lägga upp massa gif:s, och jag hoppas ni uppskattar det lika mycket som jag. Har precis hittat en sida som är riktigt bra om man vill göra gifs, www.gifyo.com.
Jag har även börjat lyssna på Ben Howard, som är en fantastisk låtskrivare, gitarrist och musik i allmänhet. Riktigt bra! Han gör lite lugnare musik än vad jag har lyssnat på på sistone, och jag känner att jag behöver lite lugn musik i mitt liv just nu.


Ja, nu, ikväll, planerar jag att plugga matte tills imorgon, har mitt första matte prov då. Hemma kan jag inte plugga så bra, så jag stannar i skolan. Ska köpa lite keso eller sallad med Janina och sen återvända till plugget. Serverades raggmunk i skolan idag, så jag är inte mätt eller nöjd. Har även väldigt ont i några muskelknutar i min högra axel, men det försvinner säkert efter ett tag.

Ni får ha en bra kväll, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar