torsdag 18 oktober 2012

En serbisk film helt enkelt

Såg igår på A Serbian Film i skolan. I den salen vi använder för stora prov och ES-möten (europaskole-möten). Vi visade den även på en stor projektor-skärm, och nu menar jag verkligen stor.
Filmen visades i mitt namn, den hette även som evenemang på facebook "Alexandras filmkväll". Satt under halva filmen och funderade på om jag skulle bli utkickad från skolan om förenings-handledaren Eva skulle komma in. Eller rektorn. Eller securitas.
Har redan hamnat i en liten alkohol-skit historia förut, och det slutade upp med att jag fick umgås med min kemi-lärare under hela Greklandsresan.
I alla fall, ett antal sex-scener senare så var filmen slut, alla ville spy och dö. Vi stänger av och städar undan efter oss. Tre minuter efter att vi stuckit ser vi securitas komma, snacka om tur!
(Securitas är små gulliga människor som kollar att hela skolan är låst för natten, typ.)

Så, vad har vi lärt oss idag? Se inte på A Serbian Film, igen, helt enkelt. (Har förresten sett den två gånger nu, såg den med Natta och Erik första gången.)

1 kommentar:

  1. Den är sjuuuuuuuuuuuuuuuk!

    Hahaha, tur ni hade! Hade dödat dig annars!<3

    SvaraRadera